dinsdag 29 mei 2007

daar zijn we weer


Ja het is effe geleden en.. wat er allemaal gebeurd is ik allemaal geen flauw idee *SMILE*


ik heb hier twee kids een hond en een man en hobby die heel veel tijd kost hihihi

maar we zijn er weer en ik zal vakers schrijven..


ik ben momenteel heel erg druk aan het scrappen voor een wedstrijd donderdag is me deadline hoop dat ik het ga reden loop namelijk erg veel vast op me miniboekje


gisteren hebben we wel een leuke dag gehad Hinke was komen scrappen bij ons en had haar zoontje Dylan mee genomen wat een lieverd zeg...

dan merk ik nog eens extra hoeveel pit die dame van mij heeft..


en wat zijn een jonge en een meisje van de zelfde leeftijd zo gaaf om te fotograferen..

puur inspiratie toch??

3 opmerkingen:

Jackie zei

Super leuke foto !!!

ga volgende keer ook mee doen hoor LOL

Hinke zei

Hee lieverd, super wat je met die foto hebt gedaan.
En Jackie, nog 55 dagen en dan ben ik drie weken dicht bij jullie op vakantie !

Chantal zei

gave foto!!!