woensdag 12 december 2007

zoveel maar...


ik heb zoveel mooi's om te laten zien maar dat kan helaas nog niet nog effe wachten tot na het weekende.. dan komt de tweede uitzending..
wel zal ik morgen nog effe een foto bommetje plaatsen..

van me kerstboom ik vind hem schiterend dit jaar...
van me zelfgemaakte prikbord echt juweeeltje geworden ...
en van me kids een paar schiterende foto's

ik ben nu druk bezig met een schiterend mini boekje wat een workshop gaat worden bij tessa tegendraads 5 januari dat wordt echt gaaf...

ook is bijna bag of memories zn tweede uitzending bijna in aantocht wil kje lachen meld je aan op het forum om de blooper te bekijken...


en toch nog een foto deze heb ik zelf gemaakt
engel vleugeltjes voor de deur

1 opmerking:

Jackie zei

Prachtige foto...
Wel heel zielig dat vleugeltje daar zo...