vrijdag 4 januari 2008

gelukkig nieuwjaar

iedereen de beste wensen...
en ik loop nu al weer wat achter hahaha goed he..
maar het is zo gezellig druk hier..

vanavond bij bag of memories een gezellige onelinecrop met een filmpje..
dus dat wordt echt heel gezellig...

morgen workshop geven bij tessa tegendraads.. ben onwijs zenuwachtig maar heb er ook zoveel zin in..

moet snel verzinnen wat ons bijna jarige job moet gaan trakteren..


en deze lo van vorig jaar nog effe showen ..
ohh en natuurlijk een paar fototjes showen van esmee de dochter van tamara.. die ik heb gemaakt toen ze hier waren.. is ze niet onwijs cute???




en ik wil nog veel meer nu gaan maken... want me goede voonemen is elke week min 1 lo te maken en het is al de vierde en om gelijk de eerste week je goede voornemen niet na te komen is wel heel erg he.. hihihihi

6 opmerkingen:

Je@net zei

Voor jou ook de beste wensen Meriam!
LO is toppie en de foto's ook! Echt gaaf!
Heb de online crop helaas gemist. Zag er zo gaaf uit, dat ik eerdaags toch maar ff ervoor ga zitten!

Jackie zei

Hé, Was echt top gisteren !!!

Layout is geweldig !!

Enne, ik moet ook zulke foto's hebben, hihi

Anoniem zei

oooooh waarom wooon je nu over weg?? echt gaaf gaaf gaaf allemaal!!zou veel van je kunnen leren denk ik zo....wat fotografie betreft en scrappen..super meid!! dikke kus en digiknuf!

ANNEMARIEKE

Anoniem zei

Still a beautiful page!
I am really fan!
Amicalement!

Tessa Tegendraads zei

Je weet hoe fan ik ben van je werk en foto's... ook deze zijn weer prachtig!!

Tessa

Mireille zei

Ik vind de foto's super en je layout geweldig!