dinsdag 12 februari 2008

scrap + schiterend weer








dit is hout bord met allemaal houtenvakjes die ik eindelijk heb afgemaakt was verledenweek zat aan begonnen samen met de meiden bom ergens in ned waar is nog een geheimpje tot de nieuwe uitzending van het weekend... :-)




en van het weekend had al ik al heerlijk genoten en een hele hoop foto's gemaakt aan het strand en vandaag heb ik heerlijk met me kleine mannetje gespeeld in de tuin werkelijk waar hij heeft gewoon 2 uur lang achter elkaar glijbaan op geklomen en er weer afgegleden en een plezier dat hij had kijk dat heerlijke bekkie van hem..

heerlijk weer buiten te zijn en van zonnetje te genieten en weer veel mooie foto's te kunnen maken.. wor er zo blij van

9 opmerkingen:

Tamara zei

WWWWWWWWWAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUWWWWW
GAAAAAAAAAAAAAAF.
Ik vind hem heel mooi, ook dat je al je kids erin hebt verwerkt heel mooi.

En die foto van Tom helemaal geweldig.
Liefs Tamara

Unknown zei

Wow wat een gaaf houten bord zeg. Zelf gemaakt of zo gekocht? Ik vind hem superleuk.

Ja en dan die foto..... wat gaat Tom steeds meer op jou lijken zeg. Die heerlijk ondeugende lach. Super.

Hinke zei

Meid, het is weer prachtig.
Het bord, die foto's. Echt topppie.

Chantal zei

Hij is helemaal geweldig geworden die van jou!!!!! die van mij valt dan echt helemaal in het niet,,,, SUPER gewoon!!!

Miranda zei

Ik vind hem ook helemaal super zeg!!! Onwijs gaaf gedaan! Wat een klus!
En die foto is ook gaaf!! Heerlijk he als het weer zo lekker is buiten!!! Helaas is het nu weer wat minder hier!

Daan zei

Wauw wat een schitterend project.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog. Ik zal zeker nog eens langskomen je maakt schitterende dingen

tamara zei

Wauwie wat issie gaaaaf.

Thnx voor de leuke reactie op mijn blog.

Tessa Tegendraads zei

Ja echt weer super mooi meriam!! TOP!

Fijna Valentijnsdag

XX Tessa

Annemarieke zei

oooooooooooooohhhhhh mmoooiii!!!!
(kwijl,kwijl)
ge-wel-dig!!