zondag 23 maart 2008

my body is broken , my soul stays strong


zo blog je nooit en zo 2x heel snel achter elkaar ;-)

deze lo is gemaakt voor de challange who gets the memory op b.o.m
we hadden een inspiratie van dit poppetje



en aan de wallen van het poppetje moest ik heel erg denken aan mezelf
over hoe ik er vaak uitzie en hoe me lichaam dan echt niet meer wil..
dit is gelijk ook de eerste bladzijde van me mijn boek op a4 formaat over hoe ik me voel...
en hoe ik met me gezondheid omga en wat ik wil achter laten... :cry

6 opmerkingen:

Hanneke van der Linde zei

Prachtig, aangrijpend zelfs!

XxX

Jackie zei

WOUW, alleen de voorkant is al prachtig !!!

Moniqui zei

Blij dat ik jouw blog tegenkwam,wat een mooie dingen maak je!
groetjes,Monique

Miranda zei

Echt heel erg mooi zeg!!! De kleuren, de matrialen, het idee erachter.... Mooi!!!

Anoniem zei

Sorry but i don't speek english very well !
thank you for the link ! i'm proud of this !! "see you soon" (my english it's a shame !!!!!!!!!!!!)

Nathalie Kalbach zei

Girl this layout is so amazing- it gives me goosebumps- I love it!