woensdag 11 juni 2008

bracelet en een oproepje






ik heb een armband gemaakt erg leuk om te doen op deze andere manier van werken ga er zekers nog meer maken

i have made a bracelet just loving to make this so diffrent to do..
im sure i will make much more...


en dan nog een klein oproepje

hoi meiden ik wil iets maken.. maar heb de foto's niet

hahaha ja jullie horen het goed..

ik wil namelijk een boekje maken over scrappen maar met foto's over me zelf....


heeeft iemand foto's van mij??? terwijl ik een workshop geef of zelf aan het scrappen ben of gewoon gek aan het doen of foto's aan het maken...

zouden jullie die dan aub naar mij willen mailen
jullie zouden mij er echt heel blij mee maken want ik heb ze namelijk zelf echt niet...

littlekisses@zeelandnet.nl

dank jullie wel

14 opmerkingen:

Nicky zei

ik vind m geweldig deze bracelet!! als je een werkbeschrijving hebt, graag! ik heb ergens foto's ga ze zo voor je zoeken!
liefs, nicky

Anoniem zei

Hello Meriem.
Jij heeft nog iets van prachtig gedaan!
Deze armband is subliem!!!
Erg in fijnheid en zacht. als du.
Ik hoop dat de vertaling juist is, want ik dien me van een on-line vertaler.
Ik verzend je van grote Kisses lol
Eve ;)

Mika zei

Stunning bracelet, just a cool for summertimes. Enjoy. Mika (www.mikascrap.typepad.com)

Tamara zei

Ik vind hem super.
Liefs Tamara

Miranda zei

Hij is echt helemaal super zeg!!!!

Beate zei

That was really beautiful!! :)

Lesli zei

How absolutely fun!!!

Je@net zei

Wat een gave armband Meriam!! Superdepuper joh!!

*~SCRAP-GEK~* zei

wauw! gave armband joh! en ik heb geen foto's...sorry! succes met je boekje! :-) groetjes marije.

Tessa Tegendraads zei

Ik zal eens zoeken op mijn harde schijf naar fotootjes, die zijn e vast wel ............ ;-)

En de armband vin ik erg leuk!!

Groetjes van Tessa

D@nielle zei

mooi !

Anoniem zei

Helemaal Geweldig , echt super mooi !
M`n dochter vroeg al hoe je ze had gemaakt ....
dus eh een werkbeschrijvingkje is welkom hoor !

Hilde Janbroers zei

die armband is geweldig!!! echt super!

~Kjersti~ zei

I just LOVE those bracelets! WOW! Do you sell them?:) If you do I would very much love to buy one. Your scrapbooking is awesome!