donderdag 3 november 2011

hi again,,,



Hoi iedereen, (lezenn er nog wel mensen deze blog eigenlijk ;-))
hier niet veel te melden behalve dat ik wel weer lekker bezig ben.. scrapbooken nog niet want helaas daar nog niet de energie voor, maar allle vetrouwen dat dat weer goed komt..
wel aan het haken en soms ook wat aan het schilderen dus vandaar deze foto's..
wil echt meer me blog bij gaan houden maar denk dat ik wel wat ga veranderen er in meer foto's die ik maak laten zien en gewoon de dagelijkse dingen .. want als je het alleen van scrapbooken hier moet hebben gaat het niet snel dus hier me eerste stap iets wat ik anders nooit op me blog zal zetten maar nu toch doe omdat het anders zo stil wordt...

hoop dat jullie dit ook leuk vinden
liefs meriam



5 opmerkingen:

Tessa zei

Jaaa zéker dat ik nog meelees :-)

En wat een super geweldige dingen heb je geplaatst! De girafjes zijn echt super cute: I'm in love :-D
En het schilderijtje is zooo gaaf, je bent en blijft een creatief dier!

We want more, we want more, we want more :D :D :D

Dikke knuffel.

xx Tessa

tamara zei

Natuurlijk lezen wij nog mee. En wat grappig dat we nu ook alle 2 haken haha....

Miranda zei

Ik lees ook nog mee hoor!!!
Echt super de super allemaal!!! Ben verliefd op de 2 haakbeestjes!

Jackie zei

WOW je haakt gewoon...
ik wil een jurk, een jurk, en nog een jurk.. Als je je mocht vervelen, wahahhaha


Enne kom maar op met de rest van die blogjes.. Bloggen is leuk ook als je niets te laten zien hebt

xoxo
Jackie

Eve zei

So cute ... :)