woensdag 18 juli 2007

update


en er is weer anderhalf week voorbij gelvlogen...
we hebben heel visitte gehad erg gezellig..

waaronder ook me lieve vriendinnetje jackie met haar zoontjes tycho en jayden..
echt als je twee knappe jongens wil zien moet je naar die twee jongens uit kijken wat een schatten zijn dat

ook zijn we naar toversluis geweest erg gezellig

en nu het gaafste van allemaal ik heb zaterdag me eerste fotoshoot en ik ga niet zelf model staan nee ik ga hem zelf maken .... hoe stoer is dat..
ik ben nog eens goed aan het inlezen en nog meer info aan het ontdekken over me camera..
het leukste is ze hebben mij gevraagd.. ze vonden mij foto's leuk..
stoer toch...

veders gaat het scrappen momenteel niet echt snel ben echt een beetje moe en ik wil zoveel dus uitrusten doe ik ook niet... en op me donder van artsen en man lief helpt ook niet (zijn alle scrappers zo eigenwijs???)

veders zit ik een beetje te denken om me blog in het engels voortaan te doen omdat ik best veel buitenlandse bezoekers heb...

(op de fotó's Jasper 1 van me nieuwe modelltjes en de andere in de tuin Jayden en Tara)

3 opmerkingen:

Jackie zei

Super foto, zijn het toch 2 scheetjes...

Enne, succes voor zaterdag...
Heb al besloten wanneer ik een nieuwe camera ga halen, hihi (toch een beetje ongeduldig hé)


Enne scrappen, ik heb voor vanavond een vrij avond, en wil gaan scrappen, maar eerst ff wat moestjes doen...

Hinke zei

Wat gezellig, al die visiste. En die foto van Tara en Jayden is echt super.

En meid, wat heb jij daar een gave foto van Jasper zeg. Heb je die thuis gemaakt? Echt helemaal super.

Tot gauw !

Annemarieke zei

leuke foto's!!
lekker toch een weekje met visite en gezelligheid! geniet er maar van...enneh succes morgen met je 1e fotoshoot!!