maandag 9 juli 2007


van het weekend zijn we bij de efteling geweest..
samen met ome martijn en tante madeleine

we hadden schiterend weer en hebben echt heerlijk genoten
tara was wel voor een paar dingentjes bang maar was ook hellemaal gek van prinses pardijntje en was niet bij haar weg te slaan..

tom keek zn ogen uit maar was meer blij met zn eigen atractie ome martijn lol

en ser en ik hebben een heerlijk rustig dagje gehad en zelfs tijd voor elkaar heerlijk...

en me zusje heeft na al die jaren haar angst overwonnen ben trots op je ut hahahahahaha

en ja ik heb meer dan 400 foto's geschoten dus kan aan de bak gelukkig liep ik nog niet achter hihihihi

4 opmerkingen:

Jackie zei

Super leuk de efteling, hebben we ook nog kaartjes voor liggen...

Enne achterlopen, doen we volgens mij allemaal, hihi

Annemarieke zei

400 foto's maa?..valt me toch een beetje tegen hoor!(not!)
heerlijk genoten van elkaar..doet een mens goed he...!nou je verveelt je voorlopig niet dus...
fijen vakantie!

annemarieke

Hinke zei

Wat een prachtige plaatjes heb je in de Efteling geschoten.

Dikke knuffel
Hinke

Chantal zei

Ziet er gezellig uit!!!
Zucht die krullen van Tara... geweldig gewoon.

ben heel benieuwd naar je andere foto's.

kan ik je niet om kopen voor een paar stempels om foto's van mij te maken voor mijn bom???